31.7.2013

Vaik maailma ois pysähtymässä, tässä mä oon

Kaikki on aika täydellistä.
Hirveästi onnellisuusjuttuja tapahtunut koko ajan ja elämä tuntuu liianki ihanalta ja jännittävältä varsinkin. 
En jotenkin osaa olla paikoillani.
Aina kun päätän, että nyt oon yksin koko päivän, joku tulee ja nappaa mut mukaansa hassuun seikkailuun.
Mut se on just hauskinta.
Elämäni paras kesä.

13 kommenttia:

  1. Oi että miten ihana postaus taas, sun teksteistä saa nii paljo voimaa ku oot nii elämäniloinen niinku pitääki olla!
    Heti tuli sellane olo et kyl kaikki järjestyy ja menee hyvin :)!
    Elämä on ihanaa ja maailma on kaunis.
    MUTTA HEI NEITISENI.. lähetäppä mullekki näitä kuvia ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, kivaaa :)
      Lähetän heti ku jaksan hommata sen netin :D

      Poista
  2. miten osaat ajatella kaiken nii positiivisesti, vaikka oot vasta eronnu ja kaikkee? :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti siksi koska elämä on niin paremmin ja paljon onnellisuus juttuja tapahtuu ympärillä, niin miten siinä voi kukaan masistella? Tuo pieni söpö takkutukka on niinkuin satuolento, joka on jostain lennähtänyt tänne ihmisten maailmaan.

      Poista
    2. hahaa, Ihana Laura<3 Niiiii, elämä vaan on nii huippua:)

      Poista
  3. Elämä on seikkailu :3 Kuulostaa kauheen ihanalta sun meininkis, vaadin lisää kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp :)
      Joo kuvailu jääny aika vähäiseksi täs, mut ens postaukseen tuleee kuvia paljonnnnn!

      Poista
  4. Se on vaan älyttömän hieno fiilis, kun nauttii elämästään täydellä teholla! Tämä sinun onnellisuus tarttui ja toi minulle hymyn :--) Aivan niin ja tervetuloa Tampereelle <3 Tämä paikka on rakkaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Kiitos, tää paikka on todellaki rakkauus <3

      Poista
  5. Hellurei!!

    Ihanaa tää kesä! Nautitaan kun se vielä on täällä.

    En tiiä muistakko sieltä ihmisvilinäst, mut oon se Unni joka sano lukeneensa sun blogia ja höpötteli tatskoista toissapäivänä Vapaas Nekalassa :3

    Mietin että olisikko mahdollisesti halukas saamaan uuden tatuointiasiakkaan (tai kaksi itseasiassa) ?

    Tykkään sun tatskakädenjäljestä kovasti niin aattelin kysästä :) ja ku Laurakin vinkkas.

    Olisin näyttäny kaverille kuvia sun aiemmista tekeleistä, mut olitki poistanu postauksias ilmeisesti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, vastasinki jo silloin sulle tähän :)
      Ja joo kaikki vanhat postaukset poistin joskuss.

      Poista
  6. Nice blog. Really nice !
    I like this hair ! ! !
    I have dreads, too ...
    Would you like to visit my blog, too ?

    withoutanyweight.blogspot.com

    VastaaPoista